SENATORUL ALEXANDRU PEREŞ: „Este luna august și este căldură mare!”

SENATORUL ALEXANDRU PEREŞ: „Este luna august și este căldură mare!”

57

Căldură mare și în peisajul politic românesc, fapt care poate fi explicația unor declarații aberante, fără substrat economic real și concret.

Liderii PSD Alba, perdanții ultimelor alegeri europarlamentare din zona Transilvaniei, reveniți din concediul meritat sau nemeritat, inundă presa locală cu fantasmagorii și promisiuni demne de „minciunile Baronului Münchhausen”:

– „O creștere economică de 3,8%”, raportată poate la declinul PIB-ului din 2013 !
– „Atrageri de fonduri europene de peste 5 ori mai mari față de guvernarea PDL”, uitând că ultimele contracte au fost înaintate Comisiei Europene de către administrația
– „Reducerea C.A.S. cu 5 puncte procentuale” (nu cu 5%) de la 1 octombrie 2014!
– „Salarii mai mari”, doar în promisiuni și numai la primari și viceprimari !
– „Pensii crescute”, conform prevederilor din Legea nr. 263/2010;
– „Noi locuri de muncă”, dar care nu se văd !
– „Indemnizații mai mari pentru mame”, însă numai din toamnă sau din 2015!

Iată de ce lucrurile bâjbâie fără finalitate clară și fără suport financiar concret!

Situația economică a județului Alba, unde PSD se află în opoziție, este „preluată” din punct de vedere al dezvoltării, ca merit al eforturilor Organizației PSD Alba! Câtă meschinărie, câtă minciună.

Păi, hai să vedem:

În momentul discuțiilor pentru „așezarea” noilor obiective economice de la Sebeș,

respectiv STAR ASSEMBLY, PSD-ul nici nu se trezise din ultimele bătălii electorale ale anului 2008. Acum, ei sunt cei care merită toate mulțumirile!

Liderii PSD uită, voit, că și Blajul este un municipiu al acestui județ, unde dezvoltarea economică este la ea acasă?

Ioan Dârzu uită că nu mai avem perspective clare de viitor la Abrud, Roșia Montană, Cîmpeni, Teiuș, Baia de Arieș?

Unde sunt realizările promisiunilor PSD pentru județul Alba?
– Realizarea abatoarelor mobile pentru zona Munților Apuseni
– Reabilitarea DN 74 – DN 75
– Revigorarea orașului Teiuș – oraș fără viitor, în care CFR-ul trage să moară! sau a orașului Abrud, unde CUPRUMIN S.A. este în ceață. Acordul de mediu, reînnoit, dar lipsa de fonduri de 100 milioane de Euro, absolut necesară, lasă un gust amar locuitorilor în perspectiva unui viitor liniștit.

Însă domnul Dr. Dârzu spune și niște adevăruri, și anume:

În județul Alba, lucrurile avansează încet-încet spre limpezire, prin realizări concrete: Alba Iulia, Sebeș, Blaj, Autostrada – Cordiroul IV, alimentarea cu apă a localităților, drumuri județene de invidiat în comparație cu cele din județele limitrofe.

Toate sunt dovezi clare ale implicării administrației locale împreună cu administrația centrală pentru ca județul să-și schimbe fața, iar viața locuitorilor să fie mai bună, mai optimistă.

Iar toate acestea, sub coordonarea oamenilor PDL și PNL din administrație.

Așa că noi am dori, probabil și alții, ca în mai multe județe, PSD să fie plasat în opoziție, exact ca în județul Alba.

Eu așa percep esența ultimului interviu al președintelui PSD Alba, ca un regret că numai în județul Alba lucrurile demarează încet dar sigur spre ceea ce vor românii!

De altfel, spre informarea cetățenilor dar și a liderilor PSD din Alba, din Sebeș și Blaj, toate discuțiile pentru marea perspectivă economică a municipiilor Sebeș și Blaj, sunt discuțiile cu reprezentanții conducerii Consiliului Județean (pentru materializarea investiției, indiferent că este vorba de alimentare cu apă, canalizare, poziționarea unor noi obiective, pespectiva școlarizării în noi meserii necesare unui proces tehnologic modern, compatibil cu cerințele actuale).

Că este vorba de Star Transmission Cugir, Star Assembly Sebeș, Boch Rexroth Blaj, este clar că vorbim de realități ale eforturilor comune ale administrației PDL și PNL și nicidecum ale altor forțe politice!

Poate ar trebui să ne explice domnul Ioan Dârzu de ce „strigătele de alarmă” ale administrației locale județene, ale cetățenilor din zona Munților Apuseni sunt ignorante de către CNADNR pentru repararea celor două drumuri naționale, DN 74 și DN 75, care sunt într-o stare deplorabilă.

Dar nu cred că vom primi vreun răspuns favorabil, doarece taxa suplimentară pe combustibil de 7 eurocenți/litru a dus, de fapt, la încasări mai mici, nicidecum la cele prognozate.

De altfel, la rectificarea bugetelor, CNADNR nu a primit nimic în plus, chiar dacă în primul trimestru al anului 2014 cheltuielile au fost cu 40% mai mici față de aceeași perioadă a anului trecut.
Alexandru Pereş, senator PDL de Alba

57 Comentarii

Adaugă părerea ta

Comentariu:

Nume:

Email:

Website:

nineteen − nineteen =