BRD lansează o campanie atractivă pentru pensionari

BRD lansează o campanie atractivă pentru pensionari

0

Banca le oferă pensionarilor care aleg să-şi încaseze pensia într-un cont deschis la BRD comisioane 0 pentru o perioada de un an de zile  şi dobânzi preferenţiale la depozite şi credite.

 

În desfăşurare până la sfârşitul lunii noiembrie, promoţia BRD Senior le oferă pensionarilor şansa de a câştiga unul dintre cele 60 de premii în bani oferite de bancă.

 

În promoţie sunt incluse o gamă largă de produse şi servicii dedicate, clienţii beneficiind de comisioane 0 la încasarea lunară a pensiei, deschiderea si administrarea contului curent in lei, deschiderea si administrarea contului de economii in lei, emiterea, reînnoirea şi administrarea cardului Maestro, retragerea de numerar de ATM-urile şi POS-urile BRD, interogarea soldului la ATM-urile BRD, 2 alerte de tip SMS, gratuite/luna la creditarea contului curent cu sume de peste 500 lei, plata facturilor prin ATM-uri sau canalele la distanţă sau plăţile către alţi clienţi BRD, tot prin intermediul canalelor bancare la distanţă. De asemenea, clienţii beneficiază de dobânzi preferenţiale atât la creditele de nevoi personale, cât şi la depozitele in lei şi conturile de economii in lei deschise la BRD.

 

Depozitele la termen in moneda nationala le sunt oferite seniorilor la dobânzi speciale, mai mari cu 0.10% decât dobânda standard. De asemenea, contul de economii Atucont în lei beneficiază de un bonus de 0.15% faţă de dobânda standard.

 

Creditele de nevoi personale Expresso sunt oferite cu reducere de 10% la dobânda fixă pentru împrumuturile de până la 68.000 de lei.

 

În timpul acestei promoţii, în toate zonele ţării, BRD îşi premiază cei mai fideli clienţi seniori. Caravana „BRD Senior” urmează să viziteze în perioada următoare şi alte mari orase. La ALBA IULIA  , au fost premiati castigatorii. Dorim sa le mulţumim în acest fel clienţilor noştri seniori, să îi recompensăm pentru că  ne-au ales şi mai ales, să îi asigurăm că vom face tot posibilul să le oferim  mereu servicii bune”, a spus  Bolosin Mariana  , director Grup Alba – BRD Groupe Societe Generale.

 

BRD-Groupe Société Générale este cea de-a doua bancă din România după totalul activelor. BRD – Groupe Société Générale are 2,2 milioane de clienţi activi şi operează o reţea de 818 unităţi. BRD ocupă o poziţie importantă pe piaţa românească a cardurilor, cu aproximativ 2,2 milioane de carduri valide şi o reţea de acceptare de aproximativ 26 000 POS-uri şi 1 500 ATM-uri. Cu operaţiuni de factoring de 921 milioane de euro în 2015, BRD este liderul pieţei de factoring din România. Activele totale ale băncii erau, la 30 iunie 2016, de 48,4 mld RON.
BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 145 000 de angajaţi în 66 de ţări şi 31 de milioane de clienţi în întreaga lume, în trei activităţi-cheie:

 

  • Retail banking în Franţa
  • Retail banking internaţional, servicii financiare şi asigurări
  • Corporate & investment banking, private banking, administrare de active şi servicii pentru investitori

 

www.brd.ro; facebook;

 

img_1388img_1383img_1378img_1432img_1424img_1415img_1406img_1398